Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.48548/pubdata-1458
Full metadata record
FieldValue
Resource typeJournal Article
Title(s)Herausforderungen beim Transfer von Modellversuchsergebnissen auf die Gestaltung von Lehr-Lern-Arrangements
Subtitle(s)Eine qualitative Analyse der Kompetenzförderung im Modellversuchsförderschwerpunkt „Berufsbildung für nachhaltige Entwicklung 2015 – 2019“ am Beispiel der Modellversuche „Pro-DEENLA“ und „NaReLe“
DOI10.48548/pubdata-1458
Handle20.500.14123/1527
CreatorPranger, Jan
LanguageGerman
Year of publication in PubData2024
Publishing typeParallel publication
Publication versionPublished version
Date issued2019
Creation contextResearch
Faculty / departmentFakultät Bildung
Date of Availability2024-11-13T08:43:12Z
Archiving Facility Medien- und Informationszentrum (Leuphana Universität Lüneburg  02w2y2t16)
Published byMedien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg
  Information regarding first publication
FieldValue
Resource typeJournal
Title of the resource typeBerufsbildungswissenschaftliche Schriften der Leuphana Universität Lüneburg
Publication year2019
Volume21
PublisherLehrstuhl für Berufs- und Wirtschaftspädagogik der Leuphana Universität Lüneburg
  Related Resources
Files in This Item:
File Description SizeFormat 

Pranger_Herausforderungen_beim_Transfer_von_Modellversuchsergebnissen_auf_die_Gestaltung_von_Lehr-Lern-Arrangements.pdf
MD5: 024cce70413f20b1b21051fa91dc12b5
License: 
open-access


4.33 MB

Adobe PDF
View/Open

Items in PubData are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Citation formats
Access statistics

Page view(s): 3

Download(s): 12