Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.48548/pubdata-1458
Full metadata record
Field | Value |
---|---|
Resource type | Journal Article |
Title(s) | Herausforderungen beim Transfer von Modellversuchsergebnissen auf die Gestaltung von Lehr-Lern-Arrangements |
Subtitle(s) | Eine qualitative Analyse der Kompetenzförderung im Modellversuchsförderschwerpunkt „Berufsbildung für nachhaltige Entwicklung 2015 – 2019“ am Beispiel der Modellversuche „Pro-DEENLA“ und „NaReLe“ |
DOI | 10.48548/pubdata-1458 |
Handle | 20.500.14123/1527 |
Creator | Pranger, Jan |
Language | German |
Year of publication in PubData | 2024 |
Publishing type | Parallel publication |
Publication version | Published version |
Date issued | 2019 |
Creation context | Research |
Faculty / department | Fakultät Bildung |
Date of Availability | 2024-11-13T08:43:12Z |
Archiving Facility | Medien- und Informationszentrum (Leuphana Universität Lüneburg 02w2y2t16) |
Published by | Medien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg |
Information regarding first publication
Field | Value |
---|---|
Resource type | Journal |
Title of the resource type | Berufsbildungswissenschaftliche Schriften der Leuphana Universität Lüneburg |
Publication year | 2019 |
Volume | 21 |
Publisher | Lehrstuhl für Berufs- und Wirtschaftspädagogik der Leuphana Universität Lüneburg |
Related Resources
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pranger_Herausforderungen_beim_Transfer_von_Modellversuchsergebnissen_auf_die_Gestaltung_von_Lehr-Lern-Arrangements.pdf License: open-access | 4.33 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PubData are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Views
Item Export Bar
Access statistics
Page view(s): 3
Download(s): 12