Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.48548/pubdata-809
Resource typeBachelor Thesis
Title(s)Kritik und Alternativen zu Alphabetisierungsstrategien im historischen und aktuellen Lese- und Kunstunterricht der Grundschule am Beispiel analoger Visualisierungsansätze in der Geschichte der Kunstpädagogik
DOI10.48548/pubdata-809
Handle20.500.14123/847
CreatorCochius, Andrea
RefereeLenz-Johanns, Martin
Maset, Pierangelo  114963525
LanguageGerman
Year of publication in PubData2021
Publishing typeFirst publication
Date issued2021-02-02
Creation contextStudy
Granting InstitutionLeuphana Universität Lüneburg
Published byMedien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg
Files in This Item:
File SizeFormat 

AndreaCochius_BA-Arbeit.pdf
MD5: 9d6c3b67db4209774cac90ea4d450b66
License:  Nutzung nach Urheberrecht
open-access

31.53 MB

Adobe PDF
View/Open

Items in PubData are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Citation formats
Access statistics

Page view(s): 27

Download(s): 8