Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.48548/pubdata-1458
Resource typeJournal Article
Title(s)Herausforderungen beim Transfer von Modellversuchsergebnissen auf die Gestaltung von Lehr-Lern-Arrangements
Subtitle(s)Eine qualitative Analyse der Kompetenzförderung im Modellversuchsförderschwerpunkt „Berufsbildung für nachhaltige Entwicklung 2015 – 2019“ am Beispiel der Modellversuche „Pro-DEENLA“ und „NaReLe“
DOI10.48548/pubdata-1458
Handle20.500.14123/1527
CreatorPranger, Jan
LanguageGerman
Year of publication in PubData2024
Publishing typeParallel publication
Publication versionPublished version
Date issued2019
Creation contextResearch
Published byMedien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg
Related resources Relations of this publication
  Information regarding first publication
FieldValue
Resource typeJournal
Title of the resource typeBerufsbildungswissenschaftliche Schriften der Leuphana Universität Lüneburg
Publication year2019
Volume21
PublisherLehrstuhl für Berufs- und Wirtschaftspädagogik der Leuphana Universität Lüneburg
Files in This Item:
File Description SizeFormat 

Pranger_Herausforderungen_beim_Transfer_von_Modellversuchsergebnissen_auf_die_Gestaltung_von_Lehr-Lern-Arrangements.pdf
MD5: 024cce70413f20b1b21051fa91dc12b5
License: 
open-access


4.33 MB

Adobe PDF
View/Open

Items in PubData are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Citation formats
Access statistics

Page view(s): 3

Download(s): 12