Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.48548/pubdata-1082
Resource typeDissertation
Title(s)Understanding User Behavior and Communication Strategies for Successful Crowdfunding Campaigns
Subtitle(s)Insights from Platform Dynamics and Social Media Engagement
DOI10.48548/pubdata-1082
Handle20.500.14123/1143
CreatorKizilkan, Katrin  0000-0003-1381-8541 (Institut für Bank-, Finanz und Gründungsmanagement (IBFG), Leuphana Universität Lüneburg  02w2y2t16)
RefereeSchulte, Reinhard  133777448
Paffrath, Rainer
Baxmann, Ulf  17002167X
AdvisorSchulte, Reinhard  133777448
AbstractDie Doktorarbeit beschäftigt sich mit kommunikationsbedingten Erfolgsfaktoren im Reward based Crowdfunding, sowie der Erklärung des Verhaltens von Gründern und Geldgebern auf theoretischer Basis.
LanguageGerman
English
KeywordsCrowdfunding; Rewards-based crowdfunding
Date of defense2024-07-31
Year of publication in PubData2024
Publishing typeFirst publication
Date issued2024-08-30
Creation contextResearch
Granting InstitutionLeuphana Universität Lüneburg
Published byMedien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg
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Kizilkan_Understanding_User_Behavior_and_Communication_Strategies_for_Successful_Crowdfunding_Campaigns_diss.pdf
MD5: d813c5f6e8d6ed3c0e43660dcf128dea
License:  Nutzung nach Urheberrecht
open-access    accessible on 2025-01-01


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