Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.48548/pubdata-954
Resource typeDiploma Thesis
Title(s)Sportsponsoring aus der Sicht eines Sportartikelherstellers: Potentialanalyse des Deutschen Leichtathletikverbandes aus Sicht des Sponsors Nike
DOI10.48548/pubdata-954
Handle20.500.14123/995
CreatorKoch, Daniela
AbstractDie vorliegende Diplomarbeit entstand im Rahmen eines Praxissemesters bei der Nike Deutschland GmbH und stellt das Sportsponsoring aus Sicht eines Sportartikelherstellers dar.
LanguageGerman
KeywordsSportsponsoring; Sportartikel
Year of publication in PubData2004
Publishing typeFirst publication
Date issued2004-10-22
Creation contextStudy
Granting InstitutionFachhochschule Nordostniedersachsen
Published byMedien- und Informationszentrum, Leuphana Universit√§t L√ľneburg
Files in This Item:
File SizeFormat 

DiplArb_02.09.2004.pdf
MD5: dbfb0bdcc2ff3d7d92416673933ab390
License:  Nutzung nach Urheberrecht
open-access

1.26 MB

Adobe PDF
View/Open

Items in PubData are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Citation formats
Access statistics

Page view(s): 7

Download(s): 15