Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.48548/pubdata-947
Resource typeDiploma Thesis
Title(s)Direktmarketing mit Schwerpunkt E-Mail-Marketing am Beispiel des vielfältigen Kundenstammes eines Industrieauktionshauses
DOI10.48548/pubdata-947
Handle20.500.14123/988
CreatorPartzsch, Christoph
AbstractDie vorliegende Diplomarbeit beschäftigt sich mit der Einführung des E-Mail-Marketings als Bestandteil der alltäglichen Kommunikation in einem Industrieauktionshaus.
LanguageGerman
KeywordsDirektmarketing; Internet; Marketing
Year of publication in PubData2004
Publishing typeFirst publication
Date issued2004-09-01
Creation contextStudy
Granting InstitutionFachhochschule Nordostniedersachsen
Published byMedien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg
Files in This Item:
File SizeFormat 

Partzsch.pdf
MD5: fd970031cfccee801c150fbcf3956877
License:  Nutzung nach Urheberrecht
open-access

1.64 MB

Adobe PDF
View/Open

Items in PubData are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Citation formats
Access statistics

Page view(s): 4

Download(s): 1