Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.48548/pubdata-943
Resource typeDiploma Thesis
Title(s)Die City Card als Kundenbindungsintrument im Stadtmarketing
DOI10.48548/pubdata-943
Handle20.500.14123/984
CreatorTruffel, Sonja
AbstractDie vorliegende Diplomarbeit beschreibt die Einsatzmöglichkeiten und die Wirkung einer City Card am Beispiel der Stadt Hameln, wo sich im Rahmen des Stadtmarketings eine City Card als Kundenbindungsinstrument etabliert hat.
LanguageGerman
KeywordsStadtmarketing; Kundenbindung
Year of publication in PubData2004
Publishing typeFirst publication
Date issued2004-06-02
Creation contextStudy
Granting InstitutionFachhochschule Nordostniedersachsen
Published byMedien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg
Files in This Item:
File SizeFormat 

Diplomarbeit.pdf
MD5: b631cd92136f3c20682990378ba25b62
License:  Nutzung nach Urheberrecht
open-access

1.73 MB

Adobe PDF
View/Open

Items in PubData are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Citation formats
Access statistics

Page view(s): 6

Download(s): 1