Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.48548/pubdata-809
Resource type | Bachelor Thesis |
Title(s) | Kritik und Alternativen zu Alphabetisierungsstrategien im historischen und aktuellen Lese- und Kunstunterricht der Grundschule am Beispiel analoger Visualisierungsansätze in der Geschichte der Kunstpädagogik |
DOI | 10.48548/pubdata-809 |
Handle | 20.500.14123/847 |
Creator | Cochius, Andrea |
Referee | Lenz-Johanns, Martin Maset, Pierangelo 114963525 |
Language | German |
Year of publication in PubData | 2021 |
Publishing type | First publication |
Date issued | 2021-02-02 |
Creation context | Study |
Granting Institution | Leuphana Universität Lüneburg |
Published by | Medien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
AndreaCochius_BA-Arbeit.pdf License: Nutzung nach Urheberrecht open-access | 31.53 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PubData are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Views
Item Export Bar
Access statistics
Page view(s): 28
Download(s): 11