Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.48548/pubdata-1150
Resource typeWorking Paper
Title(s)Wie vorbildlich müssen sich Lehrer verhalten? Impulse der sozial-kognitiven Lerntheorie von A. Bandura für Lehrerbildung und Schule
DOI10.48548/pubdata-1150
Handle20.500.14123/1213
CreatorSieland, Bernhard  122777352
LanguageGerman
KeywordsLehrerverhalten
Year of publication in PubData2001
Publishing typeFirst publication
Publication versionDraft
Date issued2001-12-05
Creation contextResearch
Published byMedien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg
Files in This Item:
File SizeFormat 

sieland1.pdf
MD5: 7dda242cdd7e330d02eadb5e18f1a69c
License:  Nutzung nach Urheberrecht
open-access

36.04 kB

Adobe PDF
View/Open

Items in PubData are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Citation formats
Access statistics

Page view(s): 55

Download(s): 35