Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.48548/pubdata-1008
Resource type | Book Chapter |
Title(s) | Tunnelblick - Kritische Anmerkungen zur Lehr-Lernforschung über Neue Medien |
DOI | 10.48548/pubdata-1008 |
Handle | 20.500.14123/1053 |
Creator | Saldern, Matthias von 121555100 |
Abstract | In dem vorliegenden Beitrag wird die These vertreten, dass sich im Bereich der sog. Neuen Medien Forschungstraditionen herausgebildet haben, die sich von pädagogischen Fragestellungen entfernen. |
Language | German |
Keywords | Schule |
Year of publication in PubData | 2003 |
Publishing type | Parallel publication |
Publication version | Accepted version |
Date issued | 2001 |
Creation context | Research |
Published by | Medien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg |
Related resources |
Information regarding first publication
Field | Value |
---|---|
Resource type | Book |
Title of the resource type | Lehren und Lernen im Kontext empirischer Forschung und Fachdidaktik |
Publication year | 2001 |
Pages | 141 - 158 |
Publisher | Auer |
Place of publication | Donauwörth |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
schnaitmann.pdf License: Nutzung nach Urheberrecht open-access | 162.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PubData are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Views
Item Export Bar
Access statistics
Page view(s): 118
Download(s): 19