Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.48548/pubdata-1008
Resource typeBook Chapter
Title(s)Tunnelblick - Kritische Anmerkungen zur Lehr-Lernforschung über Neue Medien
DOI10.48548/pubdata-1008
Handle20.500.14123/1053
CreatorSaldern, Matthias von  121555100
AbstractIn dem vorliegenden Beitrag wird die These vertreten, dass sich im Bereich der sog. Neuen Medien Forschungstraditionen herausgebildet haben, die sich von pädagogischen Fragestellungen entfernen.
LanguageGerman
KeywordsSchule
Year of publication in PubData2003
Publishing typeParallel publication
Publication versionAccepted version
Date issued2001
Creation contextResearch
Published byMedien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg
Related resources Relations of this publication
  Information regarding first publication
FieldValue
Resource typeBook
Title of the resource typeLehren und Lernen im Kontext empirischer Forschung und Fachdidaktik
Publication year2001
Pages141 - 158
PublisherAuer
Place of publicationDonauwörth
Files in This Item:
File SizeFormat 

schnaitmann.pdf
MD5: a618aa8f0f35f3438797413b5ecf8097
License:  Nutzung nach Urheberrecht
open-access

162.31 kB

Adobe PDF
View/Open

Items in PubData are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Citation formats
Access statistics

Page view(s): 10

Download(s): 13